Home › Jak skutecznie odzyskać swoją figurę po ciąży?

Jak skutecznie odzyskać swoją figurę po ciąży?

Ciąża przeważnie wiąże się z przybraniem kilku nadprogramowych kilogramów. Nie da się jednak nie zauważyć, że większość kobiet pragnęłoby tego uniknąć.

Czy są metody, żeby szybko wrócić do swojej figury po ciąży? Poznaj kilka z nich. O upragnioną figurę warto zadbać już w czasie ciąży. Bez wątpienia nie jest to najlepszy czas, żeby katować się drastyczną dietą. Organizm ciężarnej potrzebuje nieco więcej energii niż na co dzień. Ograniczenie niezdrowego pożywienia oraz słodyczy może jednak zmniejszyć wagę po ciąży. Dobrym pomysłem może być także umiarkowana aktywność fizyczna w ciąży, dostosowana do wyjątkowego stanu. Pamiętaj jednak, aby aktywność w ciąży zawsze skonsultować z lekarzem prowadzącym.

To ginekolog może stwierdzić, czy nie istnieją przeciwwskazania do uprawiania sportu. Najważniejszym sprzymierzeńcem kobiety w walce o wymarzoną figurę są codzienne przechadzki z dzieckiem. Przyniosą one pożytek zarówno matce, jak dziecku. Obydwoje potrzebujecie czasu na świeżym powietrzu. Zamiast chodzić powolnym krokiem, zdecyduj się na szybszy marsz.

Fałdki tłuszczu po ciąży będą kurczyć się w mgnieniu oka, w czasie wykonywania tego codziennego obowiązku. Gdy upłynie okres połogu, a lekarz nie zauważy żadnych przeciwwskazań, można zdecydować się na rozmaite ćwiczenia gimnastyczne.

Świeżo upieczone mamy kochają zumbę czy aerobik. Dodatkowo to dobra okazja, by wyjść z domu. Nie przejmuj się jednak, jeżeli podobne zajęcia nie są organizowane w twoim mieście. Równie skutecznie możesz spędzać aktywnie czas we własnym mieszkaniu. Krótkie, ale wymagające treningi, na przykład crossfit, pomagają w krótkim czasie odzyskać dawną sylwetkę. Co więcej, nie zajmują wiele czasu, którego najczęściej brakuje kobietom po porodzie..


<< Poprzedni
Następny >>